dinsdag 3 juni 2014

Double striped zebra's

Tijdens de blokpauzes heb ik dit bloesje ineen gestoken. Oke ik geef toe dat het wel een heel lange pauze werd :)

Toen ik dit stofje zag verschijnen (op klijntje.be van het merk Makower) was het liefde op het eerste zicht! Ik wist meteen wat ik er mee wou gaan maken. Sommige stofjes zijn zo mooi maar kunnen hier zooooo lang liggen omdat ik soms niet goed weet wat ik er mee wil maken. Maar sommige stofjes hebben geen inspiratie nodig, sommige stofjes GEVEN je inspiratie!

Dit zijn leuke zebra's op een subtiel gestreept gele achtergrond.
Voeg bij dit stofje nog wat restjes kant, zwarte zigzagband en een metalen ritsje en je krijgt dit resultaat:



5 opmerkingen:

  1. Deze is echt super mooi, leuk en uniek tegelijk! Ik kijk ernaar uit om jouw mooie werkjes te volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai kei mooi! mag ik de link op mijn facebookpagina posten?

    BeantwoordenVerwijderen