donderdag 3 juli 2014

2-in-1 reclame

Toen de geweldige Corry Note liet weten dat ze iemand zocht voor een fotoshoot tussen klaprozen was ik meteen enthousiast. Enthousiast maar ook nog een beetje twijfelachtig en onzeker. Ik, fotomodel? Maar het idee om prachtige foto's te hebben tussen klaprozen overtuigde me om in te gaan op haar zoekertje!

Bij deze wil ook enkele resultaten tonen, om enerzijds reclame te maken voor haar, (Corry Note, ook aangesloten bij Glamour & Fashion Fotoclub Gent) en ook mijn kleedje te tonen (schoolopdracht) waarvan ik eigenlijk nog geen deftige foto's van had laten zien. Twee vliegen in één klap dus!

Ik ben zo onwennig voor een fototoestel als mijn vriend achter een naaimachine, niet weten wat te doen dus. Dus als je vindt dat het prachtige foto's zijn, alle eer gaat naar de fotografe! Je kan je altijd aanmelden voor een fotoshoot bij haar!

















1 opmerking:

  1. Mooie foto's en een prachtig kleedje! je bent een natuurtalent! ;)

    BeantwoordenVerwijderen