donderdag 7 augustus 2014

Als dat geene retro is!

Et voila! Hier is rokje 2 van de dag! Ik zag het stofje, en ik als retroliefhebber was op slag verliefd (weeral!). Dit stofje zou zo uit oma haar kleerkast kunnen komen! Ik moest dit dan ook hebben, al was de keuze tussen de drie verschillende kleuruitvoeringen heel lastig! Het is dan toch de klassieke geel-oranje-bruin combinatie geworden! Supermooi met mooie bruine vintage botten (die ik vorige week kocht). Met lekker grote knopen natuurlijk :)


Ziet ge! Perfecte combinatie! Echte vintage met nieuwe retro!

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi rokje! Eigen creatie? En zalig stofje, waar heb je dat gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry voor de late reactie! Het is inderdaad een eigen ceatie :) Het stofje vond ik bij roosenviolet.be en is nog beschikbaar in 3 verschillende kleuren! Zalig he :)

      Verwijderen