dinsdag 5 augustus 2014

Schatkistjes

Toen ik dit weekend mooie schatten cadeau kreeg, haalde ik ook mijn eigen schatten nog eens boven! Ik ben blij dat ik ze nog apart gehouden had want ik vind het leuk te weten welke schelpen ik waar gevonden heb. Ik had al eens het idee om er mooie doosjes voor te kopen zodat ze mooi opgeborden konden worden. Ik heb gezocht en niks gevonden.. En toen ik een houten kistje vond, was het veel geld en was ik er nooit zeker van dat ze er binnen 10jaar nog zouden zijn (want ja ik ben nog van plan de hele wereld af te reizen). Dus kwam ik deze week op het idee om ze gewoon zelf te maken. Het is nog leuk bij ook!

De schatten die ik cadeau kreeg van een lieve (nog niet officiƫle)schoonzus!

De kistjes voor mijn dierbare schatten en herinneringen per reis! Still many more to come!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik zag dit ook al eens op Pinterest voorbij komen. Heb je de kistjes zelf gemaakt? Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah! Ja hoor helemaal zelf gemaakt, van het zagen tot het nagelen en lijmen, tot het schilderen :)

      Verwijderen