zondag 21 september 2014

Hoera *Warre* is er!

Hoera hoera! Op 17 september kwam mijn metekindje ter wereld: WARRE! Zo fier als een gieter ben ik nu meter van dat ventje, en dat vind ik leuk! Omdat ze op voorhand nog niet wouden verklappen wat het ging worden kon ik nog niks maken. Maaaaaaar 2 dagen na zijn geboorte was er het stoffenspektakel in Gent en op alle leuke jongensstofjes zei ik steeds: 'oooh voor mijne Warre!'. Nu ik hield het bij een stofje, een lekker zacht dik fleeceken en maakte hiervan dit dekentje:

Fleeceke afgewerkt met bias en daartussen nog een bolletjeslint gestikt. Met zijn naam en een uiltje opgestikt/geborduurd!

1 opmerking:

  1. Ooh wat mooi!
    Proficiat met je meterschap! Geniet ervan!

    Liefs
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen