maandag 17 november 2014

Cactuslove

Ik ben al een tijdje zot van cactussen en ik heb dan ook al een hele zoektocht afgelegd naar een cactusstofje. Maar zonder resultaat. Ik leerde zelf stempels maken en maakte een cactusstempel en maakte daarmee een bedrukt topje. Dit was het resultaat!

En toen kwam Halsoverkop met een cactustricotje, en ik was op slag verkocht! Mijn zelfbestempeld topje werd afgedankt tot een pyjamatopje (maar ben nog steeds trots op mijne allereerste stempel!) en werd vervangen door dit prachtexemplaartje:

's Avonds foto's nemen is niet echt ideaal maar ik kon toch niet wachten!

2 opmerkingen:

  1. prachtig je bent een echte kunstenaar zooooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh waw, kunstenaar is wel een heel mooi compliment :) bedankt!

      Verwijderen