zondag 9 november 2014

Een trio van prints

Deze keer een drievoud van printjes.

Waarvan eentje eigenlijk nog voor de naaiwedstrijd was bedoeld maar ik raakte zover niet. Het thema was toen een film en ik koos voor The Notebook! Ik hou echt van het verhaal, van Rachel Mcadams en van de kledingstijl in de film. Ik vond dan ook dat mijn jurk er perfect zou inpassen. Het werd een tricotjurk bedrukt met cupcakes, afgewerkt met een gekruist kraagje in bordeaux.


De volgende print verwerkte ik in de loop van deze week in een tricot jurk met een kraagje. Afgewerkt met hier en daar een gele paspel.


En uiteindelijk de laatste print werd gisterenavond verwerkt in een T-shirtje met een mooie rits vooraan, achteraan een rij knoopjes en een bias aan de mouwen.


Et voilĂ , ik kan weer verder!

3 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes!
    Ik had orgineel ook eerst voor de notebook gekozen (het blauwe kleedje) ma ben op de laatste moment nog van gedacht veranderd. Het kleedje was wel al bijna af diu dat verschijnt een van de dagen op mijn blog :-) ik vind jou versie echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap allemaal ! En die rits is echt tof! Het cupcake stofje heb ik hier ook liggen, maar in lichter blauw. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap allemaal ! En die rits is echt tof! Het cupcake stofje heb ik hier ook liggen, maar in lichter blauw. :-)

    BeantwoordenVerwijderen