zondag 30 november 2014

Vrrrroeeeem

Ik was al een tijdje verliefd op het autostofje van Soft Cactus maar ik twijfelde of ik er wel nog mee wegkwam met zo een autostofje. Toen de nieuwe collectie van Soft Cactus uitkwam een paar dagen geleden bestelde ik meteen dat bruine stofje met de hertjes op. Ik zag toen de oude collectie nog staan en dacht, ooh ik doe het gewoon!

Ik kocht onlangs het boek Love at First Stitch en ben verliefd op de Mimi Blouse. Dus 1 + 1 = 2. Ik vond wel dat de blouse nogal groot uitviel, ik weet dat het een losser model is maar toch.. Ik nam het toch redelijk wat in!






4 opmerkingen:

  1. Daar kom je zeker mee weg. Heel tof model met een tof stofkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's echt heel tof. Je trekt me over de streep om het bloesje te maken. Zou het lukken zonder knoopjes en over de kop aandoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En toch heel vrouwelijk met die lieve knoopjes, ook al is de print heel stoer :-)

    BeantwoordenVerwijderen