vrijdag 13 maart 2015

Put your sunglasses on

Ik kocht dit zonnebrillenstofje eens met korting bij roosenviolet.be maar wiet nog niet wat ik er mee ging doen. Het was pas als ik deze prachtige Orla Kiely-schoenen kocht dat ik vond dat dit stofje er heel mooi bij paste, dat ik eindelijk wist wat het ging worden. Ook het piquéstofje van mondepot.be had ik al liggen, zelfs de kanten rits lag hier al te wachten, ook de vintage knopen. Ik kocht enkel wat wit bias band en zo werd dit een goedkoop kleedje. Goed om te compenseren met de schoenen dan ;)


4 opmerkingen:

  1. Oh zo tof! Ben ook into retro en Orla Kiely dus dit is helemaal mijn stijl! Tof om je blog te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk een gelijkgestemde en een nieuwe volger te ontmoeten! Welkom 😉

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dit is een eigen patroontje. Een basistop tot in de taille en daaraan een 1/4 cirkelrok

      Verwijderen