vrijdag 24 april 2015

Bezweken voor A Nana's!

Ook ik bezweek voor de befaamde A Nana's stofjes! De mooie luchtige katoentjes in zachte kleuren met gouden ananasprint. Wie kan dat weerstaan?! 

Ik koos voor de muntversie waarvan de kleur heel moeilijk is vast te leggen op foto zo blijkt. Als ik het koos op de webshop hoopte ik dat het contrast van de gouden ananassen op het munt sterker ging zijn dan op de foto bleek. Ik waagde het erop en inderdaad, het is NOG veel mooier in het echt! Nu zit ik ook met hetzelfde probleem om er foto's van te nemen, want ten eerste is het stofje groener dan op de foto's en ten tweede zijn de gouden ananassen duidelijker in het echt!

Ik bezweek niet alleen, want mama vroeg ook een exemplaar in het marine. To be continued...


1 opmerking:

  1. Erg leuk stofje! En een leuk geschulpte rand aan een mooie top

    BeantwoordenVerwijderen