maandag 1 juni 2015

Summerproof x 2!

Dus zoals bijna al mijn vorige verhalen hangen ook deze 2 al een tijdje klaar, te wachten op een fotoshoot. Het werd nu wel eens tijd, ondanks de slechte belichting en onervaren fotografe, moest het er toch eens van komen met dat zomers weertje eind deze week!

Dus bij deze 2 van mijn creaties om de zomer in te zetten! 2 playsuits!

De eerste: suit up! Het is een 2-in-1 effect maar niets is minder waar, dit is 1 kledingstuk gemaakt uit, jawel echt waar, 1 stofje! Het stofje is aan de ene kant bedrukt met bloemen en is aan de andere kant jeans! Heel leuk en geeft je oneindig combinatiemogelijkheden! Ik koos voor een short in de jeanskant met plooitjes en zakken, hierboven een hemdje in de bloemenzijde, met mooie fijne vierkante knoopjes en een kraagje in de jeans. (Trouwens heel veel van deze stofjes zijn te vinden op hotstof)


De tweede: picknick-time! Dit stofje had ik al van vorig jaar liggen en toen was het bestemd voor een kleedje, het is er die zomer niet van gekomen. En misschien maar best, want dan kon er ik deze leuke retro playsuit niet van maken! Afgewerkt met zwarte biesjes, die je kan strikken op de schouders en aan de zijkanten aan de zoom. Een rij leuke knopen op, bijpassend lakriempje en ik ben klaar voor de zon! En misschien een picknickje erbij, hopelijk zonder mieren :) jullie ook?


2 opmerkingen: